Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΕΚΘΕΣΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥ ΤΗΣ ''STRAY CARE''


Η φιλοζωικη (Μ.Κ.Ο) Stray Care διοργανώνει Έκθεση Χειροποίητων ειδών στην Τεχνοπολις του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100-Αθηνα) στην αίθουσα : Κων/νος Καβάφης, Κτίριο Δ7.
Σκοπός της έκθεσης είναι να μαζευτούν χρήματα για την σίτιση, περίθαλψη, εμβολιασμό και στειρώσεις αδέσποτων ζώων σε περιοχές της Αθήνας και του νησιού της Σκοπέλου.

Θερμοί υποστηρικτές του έργου μας είναι πάνω από 80 εκθέτες με χειροποίητα κοσμήματα, αξεσουάρ, διακοσμητικά σπιτιού, ρούχα, υποδήματα, πλεκτά και πολλά άλλα είδη.

Σας περιμενουμε στις 1,2 & 3 Μαρτιου.

Όσοι λοιπόν αγαπάτε τα ζώα αλλά και τα χειροποίητα, σας περιμένουμε να γνωρίσετε και από κοντά το έργο της Stray Care.

Σας παρακαλούμε πολύ όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη, να μας προσφέρει χάπια DRONTAL (αποπαρασιτωσης) και κυρίως για γάτες.

Ωράριο Έκθεσης : Παρασκευή 13:00 - 24:00
Σαββάτο 11:00 - 24:00
Κυριακή 11:00 - 23:00


Θα είμαι κι εγώ εκεί μαζί με τις πλεκτές χειροποίητες δημιουργίες μου


Σας φιλώ!!!

4 σχόλια:

  1. Μακάρι να ήμουνα κι εγώ!Δεν θυμάμαι έλαβα μέρος στο μπαζάρ; με ειδοποιήσατε;Να ξέρετε οτι είμαι πάντα στη διάθεση σας για τα ζώα όποτε με χρειαστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχτίδα μου όχι δεν σου στείλει πρόσκληση ακόμα στο fb αλλά θα το κοινοποιήσω το γεγονός και στο προφίλ μου στο fb. Σ'ευχαριστώ πολύ. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρακι μου;;;; χαρηκα που σε (είδα) ευχωμαι καλή επιτυχία σε ότι κιαν κανεις..και μακαρι να την εχει και το παζαρι.. για τα ζωακια....φιλακια πολλα .....πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Ρούλα μου!!!!! Χίλια ευχαριστώ!!! Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails