Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Bazaar!



Στις 23 & 24 Φεβρουαρίου από τις 11:00 πμ μέχρι τις 22:00 Οι πλεκτές χειροποίητες δημιουργίες μου κι εγώ μαζί τους φυσικά χεχεχεχε θα βρισκόμαστε στο Bazaar ''Χειροποίητες δημιουργίες'' (θα είμαι στην αίθουσα ''2'').

Ανά μια ώρα θα γίνεται κλήρωση με χειροποίητα δωράκια από τους επισκέπτες!!!

Που βρίσκεται; Θα σας πω αμέσως .... Είναι στην Ευρυμέδοντος 4 στο Γκάζι (απέναντι από τον ''βάτραχο'') στον 2ο όροφο. (Δραματική Σχολή ''Μοντέρνοι καιροί).
Είναι η 1η παράλληλος της Ιεράς οδού, στο ύψος Μεγ. Αλεξάνδρου.

Δείτε και στον χάρτη που βρίσκεται :)


Σας περιμένω!! Θα χαρώ πολύ αν μας επισκεφτείτε :)


Σας φιλώ!!!



4 σχόλια:

  1. Αχ! πόσο λυπάμαι που δεν είμαι στην Αθήνα για να έρθω να σας δω από κοντά!Καλημέρα και καλή επιτυχία να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχτίδα και μόνο η σκέψη σου θα είναι σαν να είσαι εκεί! Πολλά γλυκά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αχτιδα απο τον βορρα και εγω απο τον Νότο.....ποσο θα ήθελα να ερθω να γνωριστουμε κι όλας.....καλη επιτυχία..Αστεράτη μου....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρούλα μου ωραία θα ήταν!! Που ξέρεις κάποια στιγμή μπορεί να γνωριστούμε!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails