Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Καρυδόπιτα ....

Κλασσική απόλαυση!!!
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection

Asterati Kouzina

Υλικά:
6 ασπράδια
6 κρόκους
1 φλ. τσαγιού ζάχαρη
2 κ. γλ. κανέλα (σκόνη)
2 κ. γλ. γαρύφαλλο (σκόνη) 
το ξύσμα και τον χυμό από ένα μεγάλο πορτοκάλι
2 σφηνάκια κονιάκ
μισή κ. γλ. Σόδα
1,5 κ. γλ. Baking powder
1 φλ. τσαγιού φρυγανιά τριμμένη
1,5 φλ. τσαγιού καρύδια κοπανισμένα
Για το σιρόπι:
2 ποτήρια νερό
2 ποτήρια ζάχαρη
2 κ. σ. μέλι
Λίγο χυμό λεμονιού και το ξύσμα του

Τι κάνουμε:
Χτυπάμε τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα και την αφήνουμε στην άκρη.
 
Μετά στον κάδο του μίξερ χτυπάμε τους κρόκους με την ζάχαρη να ασπρίσουν 


Μετά  προσθέτουμετην κανέλα, το γαρίφαλο, το ξύσμα και τον χυμό πορτοκαλιού, το κονιάκ, την σόδα, το baking powder και με μια σπάτουλα ανακατεύουμε καλά


Τώρα προσθέτουμε τα καρύδια και τη φρυγανιά και ανακατεύουμε πάλι με μια σπάτουλα
 
Τέλος με απαλές (κυκλικές από κάτω προς τα πάνω) και γρήγορες κινήσεις προσθέτω την μαρέγκα, να ενσωματωθεί καλά στο μείγμα.

 
Βουτυρώνουμε ένα πυρέξ (χρησιμοποίησα οβάλ 40Χ27 εκ.) ή ένα ταψάκι, βάζουμε μέσα το μείγμα μας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, με αντιστάσεις πάνω – κάτω στην κάτω σχάρα για περίπου 40 – 45 λεπτά.


Όσο ψήνεται η καρυδόπιτα φτιάχνουμε το σιρόπι μας. Βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι σε ένα κατσαρολάκι και  το βράζουμε για 10 λεπτά (από την στιγμή του βρασμού) και το αφήνουμε να κρυώσει.
 
Αφού ψηθεί η καρυδόπιτα την σιροπιάζουμε, (ζεστό γλυκό, κρύο σιρόπι), και αφήνουμε να το απορροφήσει.

 
Την κόβουμε, διακοσμούμε το κάθε κομμάτι με μισό καρύδι.


Είναι έτοιμη για να την απολαύσουμε!!!
Asterati Kouzina
Σαν τρόπο σερβιρίσματος επίσης είναι ωραία με σαντιγί επάνω σε κάθε κομμάτι ή με μια μπάλα παγωτού βανίλιας στο πλάι.


Καλή σας επιτυχία!!!
Print

54 σχόλια:

  1. Την κομματάρα μου παρακαλώ και με μπόλικο καϊμάκι με σιρόπι βύσσινο.....ουυυυυ!!! τι είπα τώρα...μαζέψτε με!!!

    Μαράκι τέλεια σου έγινε!!!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις έφαγα και ένα κομμάτι θα ήταν ότι πρέπει!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακαλώ πολύ, θα μπορούσα να έχω ένα κομματάκι αλλά και δύο δεν θα έλεγα όχι! Ευχαριστώωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KATI ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΡΙΔΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑ!!!!!
    ΑΧ!ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΑΙ!!!
    ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ!..
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη άντε έλαααα να την τσακίσουμεεεεεεεεεεεε
    Πολλά φιλάκια

    Ξανθή κόπιασε ... κόπιασε
    Φιλιά

    Helengr μόνο ένα και δύο; όοοσα θες
    Φιλιά

    lourdi κοριτσάρα μου σ'ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυ
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω ειμαι σε διαιτα... θελω να τον εχω τουρλα στην παραλία το καλοκαιρι... με σενα ομως που εμπλεξα.. μαλλον θα τον τραβάω με το τρειλορ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι συνδυασμός είναι αυτός βρε κοριτσάκι, μας τσάκισες!
    Τέλειο το γλυκάκι, εύχομαι να έμεινε κομματάκι και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη κοριτσάρααααα χαχαχαχα άστα βράστα κι εγώ προσπαθώ για δίαιτα αλλά μένω στην προσπάθεια χεχεχε
    Πολλα φιλάκια

    Taste Advisor άσε ήθελα μέρες να την φτιάξω την άτιμη!!! :)))) έλα προλαβαίνεις κομμάτι
    Πολλά φιλάκια

    kiki αχ γμτ είμαστε μακρυά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωχ μανούλα μου!
    τι είναι τούτο βραδυάτικα!!!
    θέλω κομματάκιιιιιιιι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΥΤΕΣ οι καρυδόπιτες, που δεν περιέχουν αλεύρι αλλά φρυγανιά είναι οι αγαπημένες μου.ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ... ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΕΜΕΝΑ..!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Betty άντε έλα σε περιμένωωωωωωωωωωωωωω
    Φιλιά

    Vita κι εμένααα :)
    Φιλάκια

    georgiaxara άμεεεεε μόνο ένα;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελεια σου εγινε,σουπερ!!! μπραβο γεια στα χερια σου..καλο βραδυ να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερη φαινεται!
    Εχω φτιαξει 3-4 φορες,την πρωτη βγηκε απλα απιστευτη,τις επομενες βγηκε ναι μεν νοστιμη αλλα μου γινοταν πολυ μαλακη,διαλυοταν...
    Παρολο που προσεχα να βαζω το σιροπι κρυο σε ζεστο γλυκο..
    Ισως το παραεκανα με την ποσοτητα..
    Θα δοκιμασω κ την συνταγη σου καποια στιγμη!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έξτρα μερίδα με παγωτό καϊμάκι, παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. gwgoula σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Καλό σου βράδυ :)))

    Artemi ευχαριστώωωωωωωω
    Μπορεί να έφταιγε το σιρόπι
    Πάντως αυτήν την φτιάχνω πολλά χρόνια και πάντα γίνεται σλουρπ!!! χεχε
    Δοκιμασέ την και θα περιμένω εντυπώσεις
    Φιλιά

    simonmad έφτασεεεεεεε
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ θα ήθελα ένα κομμάτι με ολίγη σαντιγύ παρακαλώ...ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αγαπημένο γλυκάκι προσφέρεις σήμερα, μούρλια φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με γειες,με γειες Αστέρι μου!!! Όμορφο,αεράτο και πολύ μοντέρνο το blog σου!!!
    Καλά...η καρυδόπιτα πολύ ζουμερή και νόστιμη που φαίνεται...τρέχουν τα σάλια μου καλέεεεε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πωπωωωωω!!! Να είχα τώρα ένα κομμάτι και πεθαίνω για γλυκό. Συγχαρητήρια για το blog σου, είναι πολύ ωραίο. Εγώ μόλις τώρα ξεκίνησα το δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. NANTIA έφτασεεεεεεεεεεεεε!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ γλυκειά μου!!! ευχαριστώ πολύ
    Φιλάκια

    irini ωωω χίλια ευχαριστώ για όλα!
    άσε πριν λίγο έφαγα ένα κομμάτι και θέλω κι άλλο χεχε αλλά κρατιέμαι :)
    Φιλιά

    Τante kiki σ'ευχαριστώ πολύ!
    Πέρασα από το blog και σου στρώθηκα κιόλας χχεχε
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. έμεινε τίποτα για μένα ή φαγώθηκε όλη;μου αρέσει πάρα πολύ η καρυδόπιτα και όλα τα γλυκά!!!!!!φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλα και εχω διπλα μου τα ρολα κανελλας που εφτιαξα,γιατι μαλλον θα βουταγα μεσα στο λαπτοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ενα κομμάτι κι εγώ παρακαλώ... Υπέροχο κλασσικό γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. fortounata και βέβαια!!! σου έχω φυλάξει
    Πολλά φιλιά

    Δημιουργία ρολά κανέλας εε;;; μμμμμ πέτα κανένα
    Φιλάκια

    Marion αμέεεεεεεε έφτασεεεεεεεεεεε
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αστεράκι,παραδοσιακή,έτσι την φτιάχνουν κι εδώ οι νοικοκυρές-όχι εγώ καλέ,χιχι...
    Κομματάκι δε θα πάρω,ίσως σε στενοχωρήσω,μα τα καρύδια δεν είναι αγαπημένα μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. What a lovely classic dessert. It looks wonderful and I'm sure it is delicious as well. I hope you have a great day. Blessings...Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ένα κομματάκι για να το απολαύσω με τον καφέ μου??? Φιλάκια Αστεράκιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. anthivolon ευχαριστώωωωωω
    Φιλιά

    eleni :) πολλά φιλάκια
    Σμουάτςςςςςςςςςς

    Mary thanks a lot
    Cheers

    LiViLaVi έφτασεεεεεε
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λίλα πολλά φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kalimera!!
    fantastiki!!ime makria asteri mou!!den prolava na dokimaso!sinxaritiria gia tin sintagi!!tin agapi mou sou stelno!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι καταπληκτική!
    Η τελευταία φωτογραφία είναι τόσο λαχταριστή που νιώθω σαν να έχω τη γεύση της στο στόμα μου-και μου τρέχουν τα σάλια..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βάλε μεγάλο κομμάτι, βάλε και μια μπάλα καϊμάκι, περίχυσέ την και με μπόλικο βύσσινο και .... κατέφτασα τρέχοντας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγνώμη αλλά εγώ δεν θέλω μόνο ένα κομμάτι θέλω πολλά κομμάτια,περίσσεψε τίποτα?Φιλάκια μπράβο Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Vasiliki κοριτσάρα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!
    Πολλά γλυκά φιλιά

    Δωράκι ευχαριστώ ματάκια μου :) καλέ έλα να κεράσωωω
    Πολλά φιλάκια

    ΕΛΈΝΑ βάζω ... βάζω ... άντε σε περιμένωωωωωωωωωωω
    Φιλάκια

    nadia πολλά θες;;; πολλά θα έχεις χεχεχε
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μας είχες αφήσει μερικές μέρες χωρίς γλυκό και το ζάχαρό μου έχει πέσει επικίνδυνα!
    Σταθερή αξία η καρυδόπιτα, ελπίζω να μην τη φάγατε όλη? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πωπω φαινεται τοσο λαχταριστο!τα καρυδια ειναι πολυ γευστικα και θρεπτικα..τελειο γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. The Dark Chef εεε να βάλω κι άλλο τότε μέσα στην εβδομάδα χεχε
    Πολλά φιλάκια

    Ειρήνη ευχαριστώ πολύ :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μοιάζει τέλειααααααααααα...
    θα την φτιάξω μάλλον σήμερα....
    μακια πολλά στέλνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρααα!!!Αστέρι μου!!!υπέροχο το γλυκό΄΄
    και αγαπημένο.....
    φυσικά...οχι μόνο του....
    αλλά και με το παγωτό!!!!!
    καλα να περασετε σήμερααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μμμμ!!
    σήμερα θα με στείλετε όλοι με τα υπέροχα γλυκά σας!

    Καλή Τσικνοπέμπτη!
    Φιλάκια ΠΟλλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολίτικη Κουζίνα ευχαριστώωωωωωωωω!
    Την έφτιαξες;
    Φιλιά

    ...irida... ευχαριστώ πολύ!
    Εεεε και βέβαια και με παγωτάκι παρέα
    Φιλιά

    Chris χαχαχα
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μου αρέσουν τρελά τα καρύδια, αλλά αν προσθέσουμε σαντιγύ και παγωτό βανίλιας...με αυτά με σκότωσες!

    Χθες έκανα μερεντα με καρύδια αντί με φουντούκια! Καλό!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φέρε εδώ το πυρεξάκι, και υπόσχομαι ότι θα στο επιτρέψω καθαρό και πλυμμένο (να τρίξει από καθαριότητα) :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΟ ΑΣΤΕΡΙ!!!!
    ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ AVATAR:))).ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Veronica κι εμένα μου αρέσουν!
    Μερέντα με καρύδια εε; ; ενδιαφέρον
    Πολλά φιλιά

    Penelope χαχαχα καλόοοοο :)
    Φιλιά

    lourdi πολλά φιλάκια
    Καλά τσικνίσματα

    JK O SKPOYTZAKOS μερσίιιιι
    Πέρασα ... πέρσα
    Καλά τσικνίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πού ήταν κρυμμένο αυτό το ποίημα παιδί μου και δεν το είχα δει...??
    και καλά εγώ...έτσι και το δει ο άλλος να δεις τί έχει να γίνει...
    καλά τσικνίσματα ΑστεροΜαράκι μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Την εφτιαξααααααααααααααααααααααα...Τέλειααααααααααααααααααααααααααααααααα ειναι....θα σου βαλω φωτο να την δεις....στην σελιδα μου....χιχ...Ευχαριστώωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. SpIrToKoYto αααααα εγώ δεν κρύβω τίποτις χαχαχα μη του την δείξεις χεχεχεχεχε
    Πολλά γλυκά φιλάκια

    Πολίτικη Κουζίνα μπράβοοοοοοοοοο χαίρομαι πάρα πολύ!! άντε ντε βάλε την φωτό να την δω να σε χαρώ :)
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μόλις την έκανα χτες (με μια μικρή παραλλαγή μωρέ) και είναι τε-λει-α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails