Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Τυρόψωμο ..................

μούρλιααααααααα, μοσχομυρίζει ο τόπος!!!
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection



Υλικά:
5 φλ. τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3 φλ. τσαγιού χλιαρό φρέσκο γάλα
1 φαk. ξερή μαγιά
λίιιγο αλάτι

μισό φλ. τσαγιού ελαιόλαδο
400 γρ. φέτα (τριμμένη με τα χέρια)
ρίγανη


Τι κάνουμε:
Σε μια λεκάνι βάζουμε το χλιαρό γάλα, την μαγιά και το αλάτι.

Προσθέτουμε το αλεύρι.

Ζυμώνουμε να γίνει μια αφράτη ζύμη, που ελαφρά κολλάει στα χέρια (ΜΗΝ προσθέσετε άλλο αλεύρι).

Σκεπάστε με μια πετσετούλα και αφήστε για καμιά ώρα να φουσκώσει.

Τώρα προσθέστε το ελαιόλαδο, την τριμμένη φέτα, την ρίγανη και ζυμώστε, διπλώνοντας την ζύμη.



Λαδώστε καλά ένα μέτριο μεγέθους στρογγυλό ταψί και βάλτε μέσα το ζυμάρι.


Το ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις πάνω - κάτω για 50 - 55 λεπτά.

Το τυροψωμό μας είναι έτοιμο. Αφού κρυώσει λιγάκι μέσα στο ταψί, το βγάζουμε, κόβουμε κομμάτι και ............... απολαμβάνουμε!!!



Καλή σας  όρεξη!!!
Print

40 σχόλια:

  1. Καλά Αστερούλα μου έγινε τέεελειο!!
    Φυσικά δεν χρειάζεται να σου πώ άνετα τσακίζαμε και το μισό ταψι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα και μια φορά πρώτη!!! Κράτα εσύ το κομματάκι.....παίρνω εγώ το ταψάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαχταριστό το τυροψωμάκι σου!! Μοσχομύρισε ως εδώ!! Παίρνω ένα κομμάτι για το πρωϊνό μου και σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη που είναι αυτή η γεύση!
    Nα είσαι καλά που μας χάρισες αυτή την συνταγή.
    Είναι αγαπημένα τα τυρόψωμα και τώρα πια που δεν μπορεί να τα κάνει η μητέρα μου λέω να της κάνω έκπληξη :)

    Φιλιά πολλά Μαρία μου

    Υ.Γ. Ελπίζω να σου έμειναν αξέχαστες οι φετινές διακοπές στα Χανιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελαίνομαι για τυρόψωμο, άνετα έτρωγα όοοολο το ταψί....
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το τυροψωμάκι! Να είχα τώρα ένα αφράτο κομματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο μου αρέσει το τυροψωμάκι!!!!!!!!!!! Θα θελα να¨χα ένα ταψάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλωσόρισες στην κουζίνα μου!
    Τέλειο το τυρόψωμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άμα έχεις και μια καλή μυρωδάτη και σφιγχτή ντοματούλα και καμμιά τσακιστή πράσινη ελίτσα, είναι για μένα το καλύτερο γεύμα, Αστέρι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν φτάνει που μας σπας τη μύτη με τις μυρωδιές,
    βγάζεις και κραυγές απόλαυσης...
    κι εμείς...μπακούρια...

    φιλιαααααα..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία πράγματα!
    Θα μου στείλεις σε τάπερμε τα ΚΤΕΛ?
    μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. eva ευχαριστώωωωωωωωωωωωω, άσε κι εγώ κρατιέμε με το ζόρι χιχιχιχι
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίλα έλα εσύ Αθήνα και θα σου φτιάξω άλλο χεχε
    Μάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Anthivolon ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου :)) να πάρεις όσα θες!!!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vasiliki και 2 και 3 .... όοοσααααααααα θες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μatriga ναι κι εγώ το λατρεύω από παιδί.
    Να το φτιάξεις της μανούλας σου και να της δώσεις ένα ζβουριχτό φιλί :))
    Οι διακοπές στα Χανιά, όπως και κάθε χρόνο μου έμειναν αξέχαστες!!!
    ..... Δεν σε ξέχασα ........ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΑΤΑΣΑ άντε τι κάθεσε; έλα να το τσακίσουμεεεεεεεεεε χιχιχιχιχιχΙ
    Φιλάκιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειρήνη άντε έλα κι εσύ πριν το φάμε όλοοοοοο χιχιχιχιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. manousina χεχεχεχε μου θύμισες το τραγουδάκι ''πόσο μ'αρέσουν οι καραμελίτσες ... θα'θελα να'χα 10 σακουλίτσες'' χιχιχιχιχιχι
    Φιλιάαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Taste Advisor ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και εγώ επίσης εσένα που ήρθες στην δική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Penelope άσε άσε .... μόμο που το σκέφτομαι μου τρέχουν τα σάλιααααα χεχεχεχεχεχεχε
    Ζβουριχτά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. SpIrToKoYto εμμμμμ τι να κάνωωωωωωωωωω, άιντεεεεεεεε έλα το απόγευμα να το τσακίσουμεεεεεεεεεεεε κι αν δεν φτάσει θα φτιάξω κι άλλο χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαριάννα αμέεεεεεεεεεεεεε πες μου, που να το στείλω :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπεροχο μοσχομυριστό τυρόψωμο.Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.Ευχαριστούμε Μαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. erifili να το δοκιμάσεις :-)
    Κι εγώ ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πως το έχασα εγώ αυτό; Έμεινε τίποτα; Τέτοια ώρα τέτοια λόγια, πες το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. big mama μπααααααα χαχαχα το φάγαμεεεεε χιχιχιχιχιχι
    Μάκιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι εγώ άργησα, αλλά δεν πειράζει... Τα ωραία μεζεδάκια εδώ δεν τελειώνουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λοιπόν θα το φτιάξω το ψωμάκι σου λίαν προσεχώς.Φαίνεται λαχταριστό και είναι πολύ εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. The Dark Chef δεν πειράζει ..... :))) θα προλάβεις στο επόμενο χεχεχε
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Vita να το φτιάξεις, είναι εύκολο και προπάντων ... νόστιμοοοοοοο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αστέρι μου το έφτιαξα χτες και έγινε ανάρπαστο!!!
    Πεντανόστιμο και πανεύκολο....
    Σ' ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΝΑΤΑΣΑ μπράβο κοριτσάρα!!!!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Από τα καλύτερα τυρόψωμα που έχω δοκιμάσει. Εφάμιλλο του φούρνου της γειτονιάς μου ίσως και καλύτερο. Πολλά ευχαριστώ για την ωραία σου συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!! ΛΙΓΟ Η ΖΥΜΗ ΜΕ ΠΑΙΔΕΨΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ. ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΑΛΛΟ. ΤΕΛΕΙΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!! ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΤΥΡΟΨΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails