Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Πιροσκί με λουκάνικο ...

να τρώει η μάνα και του παιδιού να μην δίνει ...
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection


Υλικά:
μισό κιλό αλεύρι γ.ο.χ.
1 κούπα τσαγιού χλιαρό γάλα φρέσκο
1 κ.σ. ζάχαρη
1 κ.σ. αλάτι
1 φακ. ξερή μαγιά
1 αυγό
2 κ.σ. βούτυρο

Για την γέμιση:
10 λουκάνικα φρανκφούρτης (τα μακριά-κομμένα στην μέση, δηλ. γίνονται 20)

ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Τι κάνουμε:
Βάζουμε σε λεκάνη το αλεύρι, κάνουμε λακουβίτσα στο κέντρο και εκεί βάζουμε την μαγιά, την ζάχαρη, το αλάτι, το αυγό, το βούτυρο και τέλος το χλιαρό γάλα.
Ζυμώνουμε να γίνει μια μαλακή και εύπλαστη ζύμη.

Σκεπάζουμε με μια πετσέτα και αφήνουμε για μισή ώρα να φουσκώσει.

Αφού λοιπόν φουσκώσει η ζύμη μας, την χωρίζουμε σε 20 μπαλάκια (στο μέγεθος ενός καρυδιού).

Έχουμε κόψει στην μέση και τα 10 λουκάνικα, τα οποία γίνονται 20.

Παίρνουμε ένα μπαλάκι ζύμης και το ανοίγουμε σε όχι πολύ λεπτό στρογγυλό φύλλο. Βάζουμε στο κέντρο μισό λουκάνικο και κλείνουμε πρώτα ελαφρά τις 2 άκρες και μετά τις 2 μεγάλες πλευρές. Παίρνουμε το πιροσκί στο χέρι μας και το ρολάρουμε ελαφρά να κλείσει καλά.
Συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία και με τα υπόλοιπα μπαλάκια ζύμης.

Σε βαθύ τηγάνι βάζουμε μπόλικο ελαιόλαδο να ζεσταθεί καλά (η θερμοκρασία που είχα στο μάτι κουζίνας από 1 -> 9 ήταν στο 9 και όταν ''έκαψε'' καλά το λάδι το χαμήλωσα στο 7). Ρίχνουμε μέσα 2-3 πιροσκί και τα τηγανίζουμε μέχρι να πάρουνε ένα ελαφρά σκούρο χρυσαφί χρώμα (φουσκώνουν κι άλλο στο τηγάνισμα)

Τα βάζουμε σε πιατέλα στρωμμένη με χαρτί κουζίνας για να απορροφήσει το επιπλέον λάδι.

Τα πιροσκί μας είναι έτοιμα για να τα απολαύσουμε! (τρώγονται ζεστά)

Καλή σας επιτυχία!!!
(Σημείωση: Τα πιροσκί κανονικά γίνονται τηγανητά. Τώρα εάν εσείς για λόγους διατροφής κ.λ.π. κ.λ.π. δεν τα θέλετε τηγανητά αλλά θέλετε να φάτε πιροσκί, ψήστε τα στον φούρνο, σε ταψί με χαρτί ψησίματος και αλείψτε τα με λίγο λάδι. Ψήνετε μέχρι να πάρουν χρυσό σκούρο χρώμα στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις πάνω κάτω)
Print

42 σχόλια:

  1. Τέτοια ώρα τέτοια λόγια;; που κερνάς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αστερακι μου,νομιζω αυτη η συνταγη ειναι απο τα πιο νοστιμα σνακς της ελληνικης κουζινας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξανθή κόπιασε ... κόπιασε ... προς Μεταμόρφωση μεριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Asteri μου... τί κάνεις τώρα με τέτοια συνταγή;;;; Κάνω δίαιταααα! Νομίζω όμως ότι θα την φτιάξω για την ανιψιά μου!!!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα πιροσκί κι έτρεξα... τρελαίνομαι λέμε!!!
    Έμεινε τίποτα???

    Φιλάκια πολλά Μαράκι, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελεια θα φτιαξω αυριο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τωρα τι να πω και τι να γραψω,εσυ εισαι πειρασμος παιδακι μου με αυτα που μας δειχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν σου πω ότι μέχρι τώρα τα θεωρούσα μπελαλίδικα και δεν ειχα ασχοληθεί τι θα πεις????
    Σλουρπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευτυχώς είμαι χορτάτη!! αν και δεν τα αγαπώ με λουκάνικο συνοδεύουν ωραία μια παγωμένη μπυρίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σημειωνω την συνταγη γιατι μια αλλη που ειχα δοκιμασει δεν ηταν πετυχημενη.....Ευχαριστουμε πολυυυυ .....φιλια πολλα Αστερι μας Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ζήλεψα κι είναι και πρωί ακόμα!
    Παίρνω ένα μικρό για τον καφέ μου, ταιριάζει δεν ταιριάζει! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μέχρι πόσα είπαμε δικαιούται να πάρει ο καθένας??
    Φιλιά Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι μου κάνεις θα πω κι εγω και θα προσθέσω....με πεθαίννννννεεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε του παιδιού, ούτε του συζύγου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ αχ είμαι σε δίαιτα Μαράκι πολύ ωραία η συνταγή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστέρι, στέλνω ταπεράκι με το intercity! Τι μας κάνεις μ' αυτές τις φωτογραφίες, να 'ξερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τέλεια, τέλεια !!! αχ τι μου κάνεις !!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ Τί την ήθελα τη δίαιτα τώρα? Πειράζει να πάρω ένα?
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ω χαρώτα! Ας είχα δυο τρια ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστω για το κερασμα, και οριστε το δωρακι σου εαν περασεις απο το μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κακούργα γυναίκα που μας βασανίζεις ανελέητα με τις ζυμαροσυνταγές σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αααααχ! Αμάσητα καταπίνονται αυτά! Α ρε Μαρία, τη δίαιτά μου.... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι' ένα και δύο και τρια και τέσσερα...
    ωχ κουράστηκα να τα μετρώ Μαράκι μου, κι απλώς κάθομαι και τα κοιτώ!
    Λαχταριστά για τους λάτρεις τους...κι' εγώ έχω δύο στο σπίτι μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τρελαίνομαι για πιροσκί! Πραγματικά!
    Έχω την συνταγή της μαμάς μου που δεν την αλλάζω αλλά επειδή εμπιστεύομαι τις συνταγές σου, θα την δοκιμάσω και αυτή κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλέ κυρία, στείλε μου μερικά! Θέλωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. pwpw fainontai toso ma toso laxtarista!kai ayth h zymh prepi na einai aristourghma!prepei na ta ftiaxw sto epomeno partu ths korhs moy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αργω να περασω μερικες φορες αλλα προσπαθω παντα να αφηνω ενα χαιρετισμο για καλη εβδομαδα σε ολους μας με υγεια και λιγοτερα προβληματα.
    τελεια ειναι παιρνω δυο τρια για το δρομο νιαμ νιαμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ειναι πολυ ευκολη η συνταγη και ευχαριστουμε που μας την δωστατε τοσο αναλυτικα !! ανυπομωνω να δοκιμασω...!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ekplhktika...ta ekana kai den mporw akoma na pistepsw thn epituxia tous!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εξαιρετική συνταγή! Εγιναν πολύ αφράτα και νόστιμα!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειναι σκετη αμαρτια και με αυτες οταν ξεκινας δεν σταματας αστερι συνεχεισε να μας πηγενεις κολαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εξαιρετικα τα δοκιμασαμε σε ενα σπιτι σημερα θα τα φτιαξουμε κι εμεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπεροχα!!!Τα εφτιαξα μέχρι τώρα 5 φορές!!! Είναι καλύτερα κι απο του φούρνου. Στην δουλειά μου δεν πίστευε κανείς ότι τα έκανα μόνη μου!!! Τέλεια συνταγή ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχη συνταγή, άρεσε πολύ σ' όλους μας, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δοκιμασμένα η πιο τέλεια συνταγή μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails