Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Τηγανόψωμα

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection
χωρίς λόγια ........
Photobucket
Υλικά:
Για το ζυμάρι:
μισό κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
ελαιόλαδο 1 φλ. ελλ. καφέ
1 κ.σ. αλάτι
1 κ.σ. ζάχαρη
1 φακ. ξερή μαγιά
χλιαρό νερό 1 κούπα του καφέ
Γέμιση:
Φέτα τριμμένη (με τα χεράκια μας) 300 γρ.
λίγο πιπέρι
λίγη ρίγανη (κατά προτίμηση)


Τι κάνουμε:
Βάζουμε σε λεκανίτσα το αλεύρι, κάνουμε τρυπούλα στο κέντρο και προσθέτουμε το αλάτι, την ζάχαρη, την μαγιά, το λάδι και σιγά-σιγά το χλιαρό νερό, να γίνει μια μαλακή και εύπλαστη ζύμη.
Την σκεπάζουμε για κανά μισάωρο.
Αφού περάσει το μισάωρο, κάνουμε 4 ισομεγέθη μπάλες.
Ανοίγουμε 4 στρογγυλά πιτάκια (όχι πολύ λεπτά).
Βάζουμε στα 2 πιτάκια από την φέτα και βάζουμε από πάνω τα άλλα 2 πιτάκια κλείνοντας καλά τις άκρες τους γύρω-γύρω.



















Βάζουμε σε μεγάλο τηγάνι λίιιγο λάδι, το αφήνουμε να κάψει καλά, βάζουμε το ένα τηγανόψωμο (χαμηλώνουμε ελαφρά την φωτιά), το τηγανίζουμε από την μια πλευρά (αφού το τσεκάρουμε, ανασηκώνοντας το ελαφρά με μια σπατουλίτσα) και το γυρνάμε και από την άλλη πλευρά να τηγανιστεί.

Το βγάζουμε από το τηγάνι και το βάζουμε σε μια πιατελίτσα με χαρτί κουζίνας (να απορροφήσει τα τυχόν επιπλέον λάδια).
Συνεχίζουμε με την ίδια διαδικασία και το επόμενο.
Τα τηγανόψωμα μας είναι έτοιμα!
Photobucket

Καλή σας όρεξη!!!
Σημείωση: Μπορείτε βέβαια να φτιάξετε και μικρούλια τηγανόψωμα, απλά εμείς στο σπίτι τα προτιμάμε μπαμπάτσικα χιχιχιχι.
Print

32 σχόλια:

  1. μμμμμμμμμμ!τρελαινομαι για τετοια ψωμοειδη γεμιστα με τυρια!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωί-πρωί μου άνοιξες την όρεξη,και μπω στα τηγάνια μου.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δε θα πω πολλα, οι φωτογραφιες και η αρχικη παρατηρηση χωρις σχολιο τα λενε ολα...σεβασμος στο τηγανοψωμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ..πάλι στη δίαιτα μας έριξες ΑστεροΜαράκι μου με το τηγανόψωμάκι σου...
    θα μας συρρικνώσεις καλό μου..

    φιλάκια και Καλή Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου έφτιανχε παλιά η γιαγιά μου! Είναι πεντανόστιμα και βάζω στοίχημα πως εσύ θα τα κάνεις καλύτερα από της γιαγιάς χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θέλω λίγη ξεροψημένη γωνίτσα γιατί κάνω και δίαιτα!!! Πάντως τα τηγανόψωμα γίνονται και ωραιότατα ταψόψωμα, δηλαδή στο ταψί και στο φούρνο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ax τέλειο!!! και στο φούρνο που λέει η Λίλα από πάνω θα μου άρεσε!και είναι και πολύ ευκολο!Ααα μπαίνει στις συνταγές που θα δοκιμάσω!!:)
    Καλησπέεερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμμ......Φαίνονται τέλεια!!!Μου θυμίζουν πολύ τα πισία..μοιάζουν?
    Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. apinkdreamer χεχε κι εγώ πολύ! προσπαθώ βέβαια να την τα κάνω συνέχεια :P
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φουρτουνιασμενη ψυχη :)) τελικά τα έφτιαξες; :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Pansofix ευχαριστώωωωωωω χαχαχα ναι ΄΄σεβασμός΄΄ στο τηγανόψωμο :))
    Σμουάτςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SpIrToKoYto χιχιχιχι έχεις δίκιο ... έχουμε ρέψει από την δίαιτα χαχαχα
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Marianna με κάνεις και κοκκινίζω ...... καλύτερα από της γιαγιάς σου; τιμή μου που το λες αλλά της γιαγιάκας τα χεράκια είναι ΄΄χρυσά΄΄
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίλα πάρε όοοοσες ΄΄γωνίτσες΄΄ θες ξεροψημένες. Και βέβαια γίνονται και στον φούρνο (αν και δεν χρησιμοποιώ πολύ λάδι) απλά τα προτιμώ στο τηγάνι :)))
    Ζβουριχτά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Magda γλυκό μου κοριτσάκ :))))) αν τα φτιάξεις θα περιμένω εντυπώσεις.
    Γλυκά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑΤΑΣΑ ευχαριστώ :) σχετικά με τα πισία επειδή δεν τα γνώριζα :P έψαξα και ενημερώθηκα, είδα πως υπάρχουν συνταγές που μοιάζουν με το ζυμάρι που φτιάχνω το τηγανόψωμο (το οποίο ζυμάρι είναι από αυτό που φτιάχνω το ψωμί) και κάποιες άλλες τελείως διαφορετικές. Επίσης ότι γίνονται σκέτα τηγανισμένα σαν πιτάκια (τηγανιτά) αλλά και με γέμιση τυριών & πατάτας.
    Το σίγουρο είναι ως κάποια στιγμή θα τα δοκιμάσω :)
    Πολά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου,
    Με ξελίγωσες!! Γιάμι γιάμι. Θυμήθηκα τις τηγανίτες της γιαγιάς μου και λέω να φτιάξω απόψε :)

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θ'ελω την γιαγιά μου Τώρα...ή έστω εσένα με καμμιά 10 τηγανόψωμα!!
    Φιλιά!
    Μπράβο που μας θυμίζεισ τόσο απλές αλλά συνταγές που οι περισσότεροι μεγαλώσαμε με αυτές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. matriga σ'ευχαριστώωωωωωωωω :)))
    Πολλά πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. eva χιχιχιχι έρχομαιιιιιιιι πόσα να φέρω;;; :))
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    Πολλά φιλάκια σμουάτςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τηγανόψωμο....τι μου θύμισες τώρα...

    Οτι έχω καιρο να φάωωωωω... μου έβαλες ιδέες.

    Μπράβο Αστεράκι. πολυ καλή αγαπημένη συνταγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι μου κάνεις βραδιάτικα! Στείλε μερικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι και 12 το βραδυ για να παω να τα φτιαξω.Τι θελω και κανω βολτες στα μπλογκ τετοια ωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Marion χεχε άντε ευκαιρία τώρα που στο θύμισα να το φτιάξεις :)
    Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. big mama χαχαχα να σου στείλω.... να σου στείλωωωω
    Φιλάκιαααα
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δημιουργία χιχιχιχιχι φτιάξε αύριο :)
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θέλω κι' εγώ...παρέα με ντοματούλα φρέσκια! Αλλά μπήκα σε πρόγραμμα "απεξάρτησης" γιατί πρέπει να συμπαρασταθώ στον σύζηγο και έτσι "φάτε μάτια, ψάρια" καλή μου!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα σκεφτομαι ζεστά και κάτι παθαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Penelope :) κάνε συμπαράσταση στον σύζυγο και ότνα τελειώσετε το πρόγραμμα ΄΄απεξάρτησης΄΄ φτιάξε ένα μικρό για πάρτυ χεχεχε
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kiki :)))))))) έλα να φτιάξω να φάμεεεεεεεεε
    Φιλάκια
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. mou thimises ta paidika mou xronia ma ki egw ta ftiaxnw oxi taktika logw thermidwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε ευχαριστώ :) ναι έχουν λίγες θερμίδες :P αλλά δεν τα τρώμε και συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails