Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Πλέξιμο με το βελονάκι ... part II ...

τώρα που το ξεκίνησα .... ποιος με σταματάειιιιιιι χεχεχεχε
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection

Αυτή τη φορά έφτιαξα κάτι για μένα και κάτι για την ανιψιά μου γιατί είδε το δικό μου και μου το έκανε παραγγελία χιχιχιχιχιχιχιχιχι

Στην 1η φωτό είναι ένα τσαντάκι μικρό, το οποίο το έφτιαξα για να βάζω μέσα το σακούλι με τον καπνό μου και όλα τα συναφή του (χαρτάκια, φιλτράκια) και στην 2η φωτό το τσαντάκι που μου παράγγειλε η ανιψάρα μου!!!
Asterati Kouzina
Asterati Kouzina

Σας φιλώ!!!

23 σχόλια:

  1. Το ενα καλύτερο απο το άλλο!!Πότε τα επλεξες βρε θηρίο???Υπέροχα και τα δύο!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστερια και τα δυο πραγματικα!!!!τα θαυμασα μπραβο σου!!
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ με βρίσκεις τελείως "out" και "off".
    Ειναι ένα σπορ ακαταλαβίστικο, αλλά τα κεντήματα και το κουβρ-λι που ου έδωσε η μητέρα μου σαν "προίκα", τα χαίρεται η γυναίκα μου.
    Να'σαι πάντα καλά και να φτιάχνεις καλλιτεχνήματα, όχι μόνο φαγώσιμα!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η ψυχοθεραπεία συνεχίζεται!!!!!
    μια χαρα΄!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χε, χε, πλάκα έχουν!
    Μάλλινα τσαντάκια δεν έχω ξαναδεί. Δεν είμαι σίγουρη αν υπάρχουν και στην αγορά. Για να πω την αλήθεια, δεν το έχω ψάξει κιόλας :)
    Φτιάξε και κάτι μαύρο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα είναι φοβερά! Ειδικά το τσαντάκι της ανιψιάς σου είναι τέλειο!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ζηλεύω όσους ξέρουν να πλέκουν......θέλω κι εγω να μάθω!!!!!


    καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μερες θελω να σχολιασω και ολο το ξεχνουσα!!
    Ξεκιναω με το δικο σου σχολιο
    τωρα που ξεκινησα ποιος με σταματαειιιι
    συμπληρωνω και λεω
    Να μην σε σταματησει κανεις!!!Ειναι πολυ ομορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!
    Υπέροχα και τα δύο!!
    Φιλάκια πολλά
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι μου πανέμορφα και τα δύο.Της ανηψούλας σου όμως είναι πιο "γκλαμουράτο".Γειά στα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο! Μου μάθαινε η μητέρα μου πέρυσι, αλλά πολύ δύσκολο εε; Πανέμορφα! Να φτιάξεις και γαντάκια της ανιψιάς σου (με κομμένα δαχτυλάκια) και να μας τα δείξεις εεε;;;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαν την Εριφύλη και εγώ, της ανηψουλας είναι πολύ γκαμουρουζζζζζζ!!!!!!!

    μπράβο Μαράκι !!

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τί ώρες δέχεσαι παραγγελίες είπες..???

    ζζζζμουυυααατςςς σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι βλεπω... συνεχίζονται οι δημιουργιες.
    Πολυ ωραία και ωραίο χρώμα.
    Γεια στα χέρια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραιότατο !! Εγώ τα έμαθα όλα εκτός το βελονάκι και σας ζηλεύω. Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Qué cosa más bonita!!!

    Πολύ όμορφο πράγμα, φιλενάδα μου! Τρελαίνομε με τα πλεκτά σου και σε ζηλέυω! Μακάρι θα ήξερα...

    Φιλάκια πολλά, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. SNIF.....ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσύ κορίτσι μου βάλθηκες να με τρελάνεις!
    Μια τα κέικ, μια το βελονάκι... άχρηστη νοιώθω!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KALHMERA! ΤΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυτάλαντο αστεράκι ότι πιάνεις γίνεται...νοστιμότατο!
    Μπράβο!


    φιλάκια για μια όμορφη μέρα ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails