Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Κοτόπιτα II ...

Λαχταριστή ... λαχταριστή!!!
 Καιρό δεν είχα να βάλω πιτούλα;
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection
Asterati Kouzina

Υλικά:
Για το φύλλο:
Μισό κιλό αλεύρι (για όλες τις χρήσεις)
Χλιαρό νερό 1 κούπα τσαγιού περίπου
Αλάτι 1 κ. γλ.
Ξύδι 1 σφηνάκι
Λάδι 1 ποτηράκι κρασιού
Για την γέμιση:
1 κιλό μπουτάκια κοτόπουλο φιλέτο (αν θέλετε μπορείτε να βάλετε και στήθος φιλέτο)
4 μεγάλα ξερά κρεμμύδια
2,5 φλ. τσαγιού φρέσκο γάλα
3 κ.σ. κορν φλάουρ
4 αυγά
400 γρ. τυρί φέτα
λίγο αλάτι
πιπέρι 
μοσχοκάρυδο

Τι κάνουμε:
 Σε ένα λεκανάκι βάζουμε το αλεύρι. Ανοίγουμε έναν κρατήρα στην μέση και εκεί βάζουμε το αλάτι, το λάδι, το ξύδι και το χλιαρό νερό.
Ζυμώνουμε έως ότου γίνει μία μαλακή και εύπλαστη ζύμη. Την σκεπάζουμε με μία  πετσετούλα και την αφήνουμε να ''ξεκουραστεί'

Τώρα βάζουμε σε μια κατσαρόλα τα μπουτάκια κοτόπουλο με τα ξερά κρεμμύδια κομμένα στα τέσσερα με νερό, τόσο όσο χρειάζεται για να σκεπαστούν τα υλικά.

 Βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν το κοτόπουλο και τα κρεμμύδια και να απορροφηθεί το περισσότερο νερό.
Βγάζουμε σε μια λεκανίτσα και κάνουμε το κοτόπουλο μικρά κομμάτια.

Βάζετε σε μια κατσαρόλα με αντοκολλητικό πάτο το γάλα με το κορν φλάουρ. Σε μέτρια φωτιά ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να πήξει. Αποσύρουμε από το μάτι και αφήνουμε να κρυώσει.

 Προσθέτουμε τα αυγά ελαφρά χτυπημένα και ανακατεύουμε καλά.

Τώρα προσθέτουμε την φέτα τριμμένη με τα χέρια μας, λίιιγο αλάτι, πιπέρι και μοσχοκάρυδο.

Τέλος προσθέτουμε το κοτόπουλο και ανακατεύουμε.

Τώρα πάμε να ανοίξουμε το φύλλο.

Παίρνουμε το ζυμαράκι και το χωρίζουμε σε 4 μπάλες (θα βάλουμε 2 φύλλα κάτω και 2 επάνω). Οι 2 μπάλες πιο μεγάλες  για τα κάτω φύλλα.

Παίρνουμε το ένα μπαλάκι ζύμης από τα μεγαλύτερα και στην επιφάνεια που θα το ανοίξουμε ρίχνουμε λίγο νισεστέ.
 Το ανοίγουμε με τον οκλά μας σε στρογγυλό φύλλο μεγαλύτερο από το ταψί μας (μεγάλο περίπου 36άρι).
Αλείφουμε το ταψί με λάδι και στρώνουμε το φύλλο. Το αλείφουμε και αυτό με λίγο λάδι.
 
 Ανοίγουμε και το 2ο μεγαλύτερο ζυμαράκι σε φύλλο μεγαλύτερο από το ταψί και το στρώνουμε επάνω στο 1ο.
Ρίχνουμε την γέμιση.

 Παίρνουμε τώρα το ένα από τα 2 μικρότερα μπαλάκια ζύμης και το ανοίγουμε φύλλο σε μέγεθος τόσο, όσο και το ταψί μας. Το στρώνουμε επάνω στην πίτα. 

Αλείφουμε με λίγο λάδι και ανοίγουμε το τελευταίο ζυμαράκι σε φύλλο (όσο το ταψί μας) το στρώνουμε επάνω στην πίτα. 
Κόβουμε από τα πλαϊνά το περισσευούμενο φύλλο και κλείνουμε (κάνουμε κόθρο).


Αλείφουμε την πίτα με λάδι και την χαράζουμε σε κομμάτια.


Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 1ώρα (έψησα για 55 λεπτά με αντιστάσεις πάνω κάτω στην κάτω σχάρα και για ακόμα 10 λεπτά με αντιστάσεις πάνω κάτω και αέρα).

Βγάζουμε την πίτα από τον φούρνο, την αφήνουμε στο ταψί να ''σταθεί'' και μετά την κόβουμε.
Asterati Kouzina
 Σερβίρουμε καιιιιι απολαμβάνουμε!!!
Asterati Kouzina
Καλή σας επιτυχία!!!
(Αν δεν θέλετε να ανοίξετε φύλλο, χρησιμοποιήστε χωριάτικο εμπορίου αλλά άλλη νοστιμιά έχει το χειροποίητο) 

Δείτε και την άλλη κοτόπιτα

Print

46 σχόλια:

  1. Κεντάς όταν μπλέκεις με τις ζύμες Μαράκι!!!
    Τέλεια και διαφορετική από τις άλλες!
    Λογικά είναι κρεμώδης μέσα, ε? Φανταστική!
    Καταχωρήθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι πίτα είναι πάλι αυτή;μπράβο σου,νοστιμότατη.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με εστειλες αδιαβαστη και νηστικη βραδυατικα!!!!!
    πωωωω φανταστικη πρεπει να ειναι ....η φαντασια μου οργιαζει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πίτα με τα όλα της Μαρία μου!!!!Χαρά στην υπομονή σου με το φύλλο, αλλα εδώ φαίνεται και πόσο σου αρέσει αυτό πού κάνεις!!!Καλοφάγωτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εσύ είχες καιρό να βάλεις πιτούλα, κι εγώ έχω καιρό να φάω πιτούλα... μιαμ!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα να δεις που ήρθες πάνω στην ώρα!
    Έχω μια γαλοπούλα πεσκέσι, που μας ξέμεινε. Έλεγα λοιπόν να κάνω ένα μέρος της βραστή, να την ξεκοκκαλίσω και να την κάμω μετά πίτα! Merci για την άμεση βοήθεια λοιπόν Αστερομαράκι μου.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περίσσεψε κομμάτι για μένα;;
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εφη ωωωωωωωω ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Έχω μεγάλο έρωτα με τις ζύμες :)
    Ναι γίνετε ελαφρά κρεμώδες
    Φιλάκια

    φουρτουνιασμενη ψυχη ευχαριστω πολύυυυυ
    Πολλά φιλιά

    misirlou έλα κερνάωωωωωωω χεχε
    Φιλάκια

    RIRI ααα μου αρέσει πάρα πολύ η όλη διαδικασία :)
    Πολλά φιλιά

    simonmad έλα έλα κερνάωωωωωωωωωω
    Φιλιά

    Penelope αααα πολύ ωραία, χαίρομαι πολύ!
    Πολλά φιλάκια

    Leviathan ευχαριστώωωωω
    Καλημέρααα

    Ξανθή αμέεεεε, κόπιασε :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καιρό είχες να βάλεις πιτούλα και ετοιμαζόμουν να σε ... μαλώσω χα χα χαα!!!
    Τέλεια όπως όλες οι πίτες σου!
    Φιλιά Αστεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιαμ μιαμ μιαμμμμμμμμμ με καταστρέφεις!!!! Και είμαι και σε δίαιτα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεράκι,εξαιρετική!
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ κι έχω μισό κοτόπουλο ψητό από χτες-τι λες ν΄αρχίσω το ξεκοκκάλισμα;
    Η ζύμη σου για μένα είναι στα μέτρα μου,άλλωστε μόνο τέτοιο φύλλο ξέρω ν΄ανοίγω.Ένα πάνω,ένα κάτω και τελειώσαμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πάνω που αναρωτιώμουν πως και δεν μας είχες φτιάξει μια πίτα αυτές τις μέρες???
    Και να που μας έφερες...
    Φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΛΕΝΑ ντροπή μου χαχαχαχαχαχαχα
    Ευχαριστώω
    Πολλά φιλιά

    LiViLaVi ααααα δε φταίω σε τίποτα, η πίτα φταίει χιχιχι
    Φιλάκια

    eleni ααα πολύ ωραία. Μην ξεχαστείς εεεε 2 κάτω και 2 πάνω
    Σμουάτςςςςςςςς

    painter είδες;;; νά'την χιχιχιχ
    Πολλά σμουάτςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααα,δύσκολα μου βάζεις χιχι...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!
    Τι υπέροχες λυχουδιές βλέπω!!
    Δεν σε πειράζει να βουτίξω ένα κομματάκι μικρούλι!τόσο δα!εε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έμεινε τίποτα ή θα φάω τα κοκκαλάκια από το κοτόπυλο? (αν είχε καλά θα ήταν!)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. eleni χαχαχααχ έλα καλέ εκεί που θα άνοιγες 2, κάνε 4 χιχιχιχιχ
    Φιλάκια

    Chris να πάρεις όσο θεςςςςςς
    Φιλιά

    Λίλα αφού πάντα σου φυλάω :P
    Σμουτςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπως το είπες λαχταριστή, λαχταριστή !!!

    γεια στα χεράκια σου Μαρακι μου !!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kalispera!poli laxtaristi fenete i pitoula sou asteraki!!emine komataki gia mena?kalo apogeuma kai filia pola!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Maria B. ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα!!!
    Πολλά φιλιά

    Vasiliki χίλια ευχαριστώ. Αμέεεεε
    Καλό απόγευμα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Asteri, this is a lovely recipe for chicken pie. This is my first visit to your blog, so after reading this post I began to browse through your earlier entries. I'm so glad I did. I really love the food and recipes you feature here. I'll definitely be back. I hope you have a wonderful day. Blessings...Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πωπω βραδιάτικα τι μου κάνεις...
    Περίσσεψε καμιά κομματάρα και για μένα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρόλαβα κομματάκι? Τέλεια φαίνεται, γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου τρέχουν τα σάλια..και κάνω δίαιτα :(:(:..Φοβερή φαίνεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τη βαζω στο προγραμμα.Αν θες πιστεψε με, δεν εχω φτιαξει ποτε κοτοπιτα ενω καθε Σαββατο φτιαχνω διαφορες αλλες πιτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mary thank you very much. I'm very glad that you like my recipes.
    I hope yoy have a wonderful day
    Maria

    NATAΣA χμμμμμ ίσα που πρόλαβες χεχεχε
    Πολλά φιλιά

    Dorothy χιχιχι ίσα που πρόλαβες κι εσύ
    Σμουάτςς

    Ανεράιδα δίαιτα .... δίαιτα, μωρέ κάτι μου θυμίζει αυτή η λέξη χιχιχιχιχ
    Πολλά φιλιά

    Δημιουργία άντε ευκαρία να δοκιμάσεις
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αστεράκι μου γλυκό!!! Καλή χρονιά (λίγο καθυστερημένα) υγεία, αγάπη, ορεξη και μεράκι!

    Η αγαπημένη μου η κοτόπιτα! Παλι μου άνοιξες την όρεξη (λες και κλείνει ποτε!)

    Φιλάκιααααααααα ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. drosostalitsa καλή χρονιά γλυκειά μου με υγεία!!!!!!!
    Άσε πονεμένη ιστορία χεχεχε η άτιμη δεν κλείνει ποτέ ... χεχεχε
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχη η κοτόπιτά σου. Μου αρέσει και μένα πολύ που γίνεται κρεμώδης η γέμιση.
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε Μαράκι, είπαμε να χάσουμε κανα κιλό με την έλευση του νέου έτους!!! Σε τι τριπάκι μας βάζεις τώρα;;; Είναι θεϊκή, φαίνεται νοστιμότατη και παχυντικότατη και θα την κάνω αύριο ΟΠωΣΔΗΠΟΤΕ.... Φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. The Dark Chef ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!!
    Φιλάκια
    Καλό απόγευμα

    Konstantina εγώωωωωω;;; εγώ δεν φταίω σε τίποτα χαχαχαχαχα :P μια απλή πρόταση σας έκανα χαχαχαχαχαχαχα
    Περιμένω εντυπώσεις αν την φτιάξεις :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άμα δεν βάλεις εσύ πίτα ποιά να βάλει????
    Τα σέβη μου στο φύλλο σας!!!
    Φιλάκια Αστεράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. eva γειά σου βρε κοριτσάρα!!!!!
    Πολλά φιλάκιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. έκανα σχόλιο και δεν το βλέπω πουθενά αλλά για αυτήν την πίτα τα λόγια είναι περιτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Tate Advisor αυτό είναι το μόνο σχόλιο που έλαβα από σένα για την πίτα
    Σ'ευχαριστώ πολύ είσαι γλύκα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Asteraki, πέρνα μια βόλτα απο το blog μου, εχω κάτι για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι η αγαπημένη μου πίτα, που δυστυχώς τρώμε 1 φορά το χρόνο την Πρωτοχρονιά! Εγώ πότε θα μάθω να κάνω πίτες;;;
    Καλημέρα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ψιτ κοπελιά, πέρνα από τη μάνα λίγο!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εφη έρχομαι μάνα έρχομαιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Yπέροχη πίτα και με δικό σου φύλλο!!!! Μου αρέσει πολύ το χειροποίητο φύλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. manousina ευχαριστώωωωωωωωωωω, κι εγώ το λατρεύωωωωωω χεχεχε
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ASTERI, ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. georgiaxara ευχαριστώωωωωωωωωω .... έρχομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για περάστε από τα λιλά μου παρακαλώ για να σας κάνω trendy!!!!!!!Βραβειάκι μυρίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πωπωπω...αυτές οι πίτες σου είναι λαχταριστές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails