Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Σοκολατένιο κέικ ...

με  σταφίδες & χιόνια στην κορυφή ...
Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection
Μια συνταγή του blogoφίλου ORFEA.
Μου την έστειλε, την έφτιαξα και σας την παρουσιάζω :D
Asterati Kouzina
Υλικά:
2,5 φλ. τσαγιού αλεύρι κοσκινισμένο γ.ο.χ.
μισό φλ. τσαγιού βούτυρο
1,5 φλ. τσαγιού ζάχαρη
1 φλ. τσαγιού γάλα φρέσκο
2 αυγά
3 κ.σ. κοσκινισμένο κακάο
2 κ.σ. μπέικιν πάουντερ
2 βανίλιες
150 γρ. σταφίδες μουσκεμένες σε κονιάκ (έβαλα μια χούφτα ξανθές σταφίδες και έβαλα κονιάκ ίσα να τις σκεπάζει)
ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα

Τι κάνουμε:
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο να αφρατέψει. Προσθέτουμε την ζάχαρη λίγη-λίγη και συνεχίζουμε το χτύπημα. Αφού αφρατέψει το μείγμα προσθέτουμε ελαφρά χτυπημένα τα αυγά. Τέλος τις βανίλιες.

Τώρα αφού έχουμε ανακατέψει σε ένα μπολάκι το αλεύρι, με το κακάο και το μπέικιν πάουντερ, προσθέτουμε στο μείγμα το μισό φλ. τσαγιού γάλα, το μισό αλεύρι και ξανά μετά το υπόλοιπο γάλα και το υπόλοιπο αλεύρι, ανακατεύουμε.

Στραγγίζουμε τις σταφίδες από το κονιάκ και τις προσθέτουμε στο μείγμα. Με μια σπάτουλα ανακατεύουμε να πάνε παντού.

Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια μέτρια φόρμα του κέικ ή ένα στρογγυλό ταψάκι (χρησιμοποίησα στρογγυλό 30άρι ταψάκι) και βάζουμε το μείγμα του κέικ.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις πάνω κάτω στην κάτω σχάρα για 40-45 λεπτά (τεστάρουμε με ένα μαχαιράκι κι αν βγει καθαρό, το κέικ είναι έτοιμο).

Αφού ψηθεί το αφήνουμε για λιγάκι να σταθεί μέσα στην φόρμα. Το τοποθετούμε στην πιατέλα που θα το παρουσιάσουμε και αφού κρυώσει καλά το πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.
Αsterati Kouzina
Κόβουμε ένα κομμάτι και το απολαμβάνουμε με τον καφέ μας, την ζεστή σοκολάτα μας ή και μόνο του!!!
Asterati Kouzina

Σας δείχνω και την βασιλόπιτα που έφτιαξε ο blogoφίλος ORFEAS με την ίδια συνταγή, απλά αφαίρεσε το κακάο, τις σταφίδες και πρόσθεσε ξύσμα από ένα λεμόνι, αν θέλετε του πηγαίνει πολύ και ξύσμα από πορτοκάλι.
ΟRFEAS -Asterati Kouzina
ORFEAS - Asterati Kouzina

Καλή σας επιτυχία!!!
Print

39 σχόλια:

  1. Βάλε καφέ και ήρθα!
    Πως να αντισταθώ;

    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατο κεκάκι για να ξεκινήσει νόστιμα η μέρα μας!
    Καλή βδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α!ΒΛΕΠΩ Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ!!!ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ? ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ κόπιασε ... κόπιασε
    Καλή εβδομάδα

    Betty την χρειαζόμαστε την γλυκάδα του!
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    lourdi ναι ... ναι γλυκά γιατί δεν μας βλέπω καλά ...
    Καλά είμαι γλυκειά μου, ε'ευχαριστώ πάρα πολύ, απλά είμαι λίγο στα ''κάτω'' μου.
    Πολλά φιλιά!!!!!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο κέικ Αστεράκι.Και στις δύο εκδοχές δείχνει υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι μπράβο, να γλυκαθούμε απόψε γιατί από αύριο αρχίζουν πάλι τα βάσανα, σχολεία, φροντιστήρια κ.λ.π.

    Πολλά φιλάκια Μαράκι για μια καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φύλαξε κομματάκι για το πρωϊνό μας e-καφεδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορώ αντί για σταφίδες που δε μου πολυαρέσουν, να βάλω ξηρούς καρπούς????
    Καλή εβδομάδα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Vita ευχαριστούμε :)))
    Πολλά φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    painter υπομονή και κουράγιο σου εύχομαι
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    Λίλα στο έχω ήδη φυλαγμένο
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lilium και βέβαια να βάλεις ξηρούς καρπούς :)
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οχ, έχουμε φάει απ'όλα τα χριστούγεννα! Αλλά 22 είναι η γενέθλια του αγαπημένο μου Χουάν Αντόνιο! Θα κάνω και τις δύο τούρτες!

    Φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Veronica ααα πολύ ωραία!!!!!
    Πολλά φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάλι σε διλλήματα μας βάζεις, ποια βερσιόν να διαλέξω??
    Θα πάρω κι απ τα δύο λοιπόν!
    Καλή βδομάδα αστεράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασπρο και σοκολατι, απ'ο,τι φαινεται ο,τι και να διαλεξουμε δεν θα χασουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gia sta xerakia ta dika sou kai tou orfea!!kai oi dio ekdoxes yperoxes!!!
    kalo vradi kai kali eudomada!!filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρόλαβα να πάρω ένα κομματάκι ή το έφαγαν όλο οι προηγούμενοι;
    Εύχομαι να έχεις μια εβδομάδα γλυκιά σαν το κεκάκι σου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήρθα στη σοκολατένια ανάρτηση να ευχηθώ καλή χρονιά!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αστεράκι,ένα κομματάκι στείλε προς τα εδώ-σοκολατοπειρασμός!
    Συνεχίζουμε-μερικές-ακάθεκτες τη γλυκοθεραπεία-δεν μπορώ να τη σταματήσω.
    Καλή,γλυκιά εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ asteri ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ...
    ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ... ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. EΛΕΝΑ χεχεχε δοκίμασε από τα δύο είναι νόστιμα εξίσου :)
    Πολλά φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    Δημιουργία ναι είναι νόστιμα και τα δυο
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    Vasiliki σ'ευχαριστούμε και οι δυο :))))
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    anthivolon έλα να σε κεράσω έχει ακόμα χεχεχε
    Πολλά φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    Athina κοριτσάρα καλή χρονιά και σε σένα με υγεία!!!
    Καλή εβδομάδα

    eleni στέλνω .... στέλνωωωωωωω. Άσε δεν κόβονται τα άτιμα τα γλυκά χιχιχ
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    georgiaxara κόπιασε...κόπιασε.
    Σ'ευχαριστώ :)
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αστεράκι μου, που ήσουν και χάθηκες τόσες μέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλό και πολύ πολύ νόστιμο. Πως να αντισταθείς σε αυτό!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαίρη σπίτι ήμουν απλά δεν είχα διάθεση για πολλά πράγματα, θα φταίει το φεγγάρι ...
    Καλή εβδομάδα γλυκειά μου

    Λίνα όντως απλό και νόστιμο :)
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια και σε σένα και στους blo-o-φίλους της Αστεράτης κουζίνας!
    Και το κέικ και η βασιλόπιτα φαίνονται πολύ νόστιμα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα σε ποιον δεν αρεσει το σοκολατενιο κεικ!!!!
    Ωραια και η ιδεα της βασιλοπιτας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι να πω τώρα...καφέ τσάι και χωρίς αρκεί να πάρω κομματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αχ τι μου κάνεις! δεν έχει γλυκό ούτε δείγμα σπίτι και έχω αποφασίσει να τα κόψω γτ έχω βάλει μερικά κιλάκια και έρχεται εξεταστική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πρόλαβα ή δεν έμεινε ψίχουλο??? Θέλω σοκο-κέηκ!!!! Και βασιλόπιτα δηλαδή, αν με ρωτήσεις, θέλω κι από αυτή!!! χεχεχε!!!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. The Dark Chef ο blogoφίλος ORFEAS κι εγώ σ'ευχαριστούμε χεχεχε
    Πολλά φιλιά

    misirlou νομίζω σε όλους χιχιχ
    Φιλάκια

    Taste Advisor έλα ... έλααα κερνάωωωωω
    Φιλιάαα

    Chris εγώωω;;;; τίποτα χιχιχιχιχιχιχι το κέικ φταίει :P
    Πολλά φιλιά

    Εφη έλα έχω ακόμα, τα έκοψα λεπτά το κομμάτια χεχεχεχε
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να πεις στον φίλο ορφεα ότι κάνουμε δίαιτα και δεν πρέπει να τρώμε τέτοιες λιχουδιές, αλλά θέλω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαράκι ζηλεύω....... και είπα από σήμερα δίαιτα να κάνω αλλά δε μ αφήνεις όλο ιδέες μου βάζεις,φαίνεται τελειοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. manousina χεχεχε θα του το πούμε αλλά θα το διαβάσει κιόλας υποθέτω χιχιχι έλα σου έχω κόψει κομματάκι, έβαλα και καφεδάκιιιιιι
    Φιλάκια

    nadia ααααααααααααα εγώ δε φταίω σε τίποτα, το κέικ φταίει χιχιχ
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ και πέρασε η ώρα για High Tea!
    Αύριο... (ούτε σε αυτό δεν μπορώ να ελπίζω... Κάνω προσεκτική διατροφή από σήμερα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μου αρέσουν οι παραλλαγές!!! Γιάμι γιάμι, μόνο από μακριά, γιατί αρκετές θερμίδες πήραμε στις γιορτές!
    Καληνύχτααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. οχι..δεν θα πάρω.δεν θα πάρω...δεν θα πάρω...
    θα κρατήσω χαρακτήρα...θα το φτιάξω βέβαια,έτσι για να δω αν γίνεται καλό,όχι για να το φάω...pp
    ζζζμουυυαττςςςς σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγγελικη αύριο χεχε καλή επιτυχία στην διατροφή :)
    Πολλά φιλιά

    ΝΑΝΤΙΑ από μακριά χιχιχ
    Πολλά φιλάκια

    SpIrToKoYto όχι .. όχι δεν σου δίνω χαχαχα να το φτιάξεις :p
    Πολλάαααααααα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τέλειο κεκάκι...
    Καλημέρα Αστεράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οκ παραδέχομαι ότι το κέικ είναι τέλειο, αλλά το φλιτζάνι σου δίπλα απλά "τα σπάει"!!!!!!!!!!!! Love IT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΑΤΑΣΑ ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
    Πολλά φιλάκια

    emantzi χεχεχε κι εμένα είναι η αδυναμία μου αυτή η κούπα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails