Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνιδάκι

Λοιπόν ................. πάμε να παίξουμε ένα ωραίο παιχνιδάκι.

Έχει 3 όρους.

1) Να γράψω ποιός με προσκάλεσε στο παιχνίδι: η kiki (αχ αχ παιχνιδιάρα μου εσύ χιχιχιχιχι)και η Penelope και το γλυκό κοριτσάκι της blogoσφαιρας η Magda
2) Να γράψω 10 πράγματα που αγαπώ:

Την οικογενειά μου
Τον άντρα μου
Την γοργόνα ανιψιά μου
Όοοοοολα τα παιδάκια του κόσμου
Τα ζώα και τα φυτά
Την μαγειρική κυρίως τα ζυμάρια χιχιχι
Την ζωγραφική
Το διάβασμα
Την δημιουργία
Τους ντόμπρους ανθρώπους, που ότι έχουν να πουν στο λένε κατάμουτρα και όχι από πίσω σου.

3) Να γράψω 10 blogers που αν θέλουν λαμβάνουν μέρος στο παιχνίδι:

Λίλα
αχτίδα
ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Και λοιπόν;E Allora?
ΝΑΤΑΣΑ
ΕΛΕΝΑ-Μaria B.
Veronica Marsa
eva
painter
elen

Άντε τώρα η σειρά σας να παίξετε χεχεχεχε

Φιλιάααααα!!!

4 σχόλια:

  1. A, ωραία! Μ'αρέσουν τα παιχνίδια!

    Θα σε απαντάω εδώ, και μετά θα το βάλω στο μπλογ μου (μόμο γιατί μόλις έβαλα το κείμενο καινούργιο)...

    = την οικογένειά μου
    - το σπίτι μου και την ηρεμία του
    - τα Ελληνικά βιβλία
    - το Ελληνικό καφέ
    - την Ελληνική μουσική
    - το Ελληνικό μαγείρεμα
    - τα ταξίδια στην Ελλάδα
    - οι Έλληνες φίλοι μου
    - οι Ελληνικές ταινίες σε μαύρο και άσπρο
    - το όνειρο μου (σύντομα πραγματικότητα)

    ΟΟΟΟΧΧΧΧ, Φαίνεται ότι έχω ένα μεγάλο πάθος για την Ελλάδα ...

    Φιλιά και αγκαλιές, αγαπημένη φίλη μου, ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώωωωωωωωω!!! Μεγάλη μου τιμή...πάω να παίξω...
    Μάκιααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ πολύ!!!!αύριο θα παίξω κι εγώ

    καλή βδομάδα να\χεις
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails