Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Βραβεία και ένα παιχνιδάκι ...


Πήρα βραβειάκιααα από τις αγαπητές φίλες και blogογειτόνισες livilavi, apinkdreamer , painter.
Κοριτσάρες σας ευχαριστώ πάααρα πολύ για την τιμή!!!

Tώρα λέει, πρέπει να τα δώσω κι εγώ αλλού. Δύσκολο μωρέ πολύ δύσκολο ........ μπορεί μια μάνα να ξεχωρίσει τα παιδιά της; :))) εεεεε λοιπόν κι εγώ σας προσκαλώ να πάρετε όποιο σας αρέσει! :)))))

Πάμε για το παιχνιδάκι τώρα.

Το blog or not to blog ..... (that's the question xixi)

Η μάνα του λόχου η Εφη και η ΝΑΤΑΣΑ από το Ταξίδι στις γεύσεις με προσκάλεσαν να παίξω, να γράψω 5 θετικά πράγματα και 5 αρνητικά για το bloging, (κατάλαβα ότι δεν σας αρέσει η μουσική στα blog, εγώ έχω χαχαχαχαχα, αν σας ενοχλεί ''ανέβασα΄΄ πιο πάνω το gadgetaki της μουσικής κι αν σας  ενοχλεί απλά πατήστε το stop, επίσης κατάλαβα ότι σας ενοχλεί η έγκριση σχολίων, είναι όμως απαραίτητη, διότι .... κάποιοι άνθρωποι νομίζουν ότι τα blog, είτε είναι μαγειρικής, είτε οτιδήποτε άλλο, θέλουν να βγάλουν τα ''νεύρα'' τους;; την ψυχική τους φουρτούνα;;; στο blog του καθένα γι'αυτό και υπάρχει η έγκριση σχολίων. Προσπαθώ όσο μπορώ πιο γρήγορα να τα εγκρίνω, δηλαδή με το που σχολιάζετε να τα δημοσιεύω, εκτόςςςςς κι αν κοιμάμαι χαχαχα ή αν λείπω :P)

Πάμε λοιπόν ...

Μου αρέσει:

1) Που έχω γνωρίσει τόσο κόσμο, άλλους από κοντά και άλλους από εδώ μέσα

2) Η καθημερινή παρέα μαζί σας

3) Το καθημερινό σερφάρισμα στα blogoσπιτά σας

4) Που μοιραζόμαστε απόψεις και πράγματα δηλαδή (ή καθημερινή ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων)

5) Όταν ''ανεβάζω'' κάποια συνταγή να ''δω'' τα σχόλια σας


Τα δύσκολα τώρα :(

Εδώ θα ''σπάσω'' τους κανόνες χαχαχαχα :P ....... τίποτα ωωωω ναι τίποτα, ίσως λίγο αυτό με την επαλήθευση γραμμάτων αλλά και πάλι είπαμεεεεε είμαι καλό παιδίιιιιιιιιιι άριστος μαθητήςςςςςςς χαχαχαχα

Ποιούς προσκαλώ τώρα ...... όποιον θέλει να παίξει!!!!!!!!!!!!! χιχιχιχιχιιχ

Και βεβαίως η απάντηση στο to blog or not to blog είναιιιιι και βέβαια to blog!!!

Πολλά φιλιάαα!!!

1 σχόλιο:

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails