Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Eίναι στρογγυλά! Είναι σοκολατένια απ' έξω και από μέσα μαλακά! Τι είναι;

Γλυκάκια με περισσευούμενο κέικ part ΙΙ

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection
Γρήγορα & πεντανόστιμα!!!


Υλικά:
μισό κέικ (είχα φτιάξει μαρμπρέ)
2 φλ. τσαγιού μαρμελάδα πορτοκάλι
λίγο λικέρ πορτοκάλι

κουβερτούρα 300 γρ. σε μπεν μαρί (ή στο φούρνο μικροκυμάτων)

Τι κάνουμε:
Παίρνουμε το κέικ και το κάνουμε κομματάκια (με τα χέρια μας) σε μια λεκάνη

Σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε την μαρμελάδα και την λιώνουμε (up date: ρίχνουμε και λίγο λικέρ πορτοκάλι, περίπου μισό σφηνάκι)

Αδειάζουμε την μαρμελάδα στην λεκάνη με το θρυμματισμένο κέικ ανακατεύουμε λιγάκι με μια κουτάλα (για να μην καούμε) και μετά ζυμώνουμε ελαφρά. Βάζουμε στο ψυγείο για μια ωρίτσα.

Λίγο πριν περάσει η μια ώρα, λιώνουμε την κουβερτούρα (σε μπεν μαρί ή φούρνο μικροκυμάτων)

Σε ένα ταψάκι έστρωσα λαδόκολα, έκανα μπαλάκια με το μείγμα (λίγο μεγαλύτερα από καρύδι) και τα έβαλα εκεί

Τα βούτηξα ένα - ένα μέσα στην λιωμένη κουβερτούρα και τα έβγαζα με την βοήθεια 2 κουταλιών. Τα έβαλα ξανά επάνω στο ταψάκι (στρωμένο με την λαδόκολα) και ξανά στο ψυγείο για καμιά ωρίτσα να παγώσει η σοκολάτα.

Τα γλυκάκια μας είναι έτοιμα .......
για να τα κατασπαράξουμε!!!

Καλή σας επιτυχία!!!
Print Friendly and PDF

24 σχόλια:

  1. Τέλεια Αστέρι μου!
    Μάλλον θα μου περισσέψει κέικ από το ΣΚ και σίγουρα θα τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ τι είναι αυτά! μας κολάζεις!
    λέω να μειώσω τα γλυκά και μετά βλέπω κάτι τέτοιο και κάνω την κουζίνα καινούργια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραια ιδεα!
    Την επομενη φορα που θα κανω κεηκ θα το κανω σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πραγματικά υπέροχα, πάντα όταν περισσε'υει κέικ φτιάχνω και βάζω μέσα σιρόπι από γλυκό του κουταλιού αντί μαρμελάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μούρλια και από γεύση και από εμφάνιση!
    Και αρκετά οικονομικά, φτάνουν για να κεράσεις συναδέλφους, κτλ και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μιαμ μιαμ λαχταριστά....
    τέλεια ιδέα για το κέικ που μας περίσσεψε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τρώγονται μετά μανίας!
    Και καταλαβαίνω πολύ καλά τον λόγο, μιας και τον έχω μέσα στο σπίτι μου. Σοκολάτα να είναι και ότι να 'ναι ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι είναι τί είναι??? αυτό αναρωτιόμουν και εγώ χθές που είδα την φώτο σου και έψαχνα τα ντουλάπια μου νυχτιάτικο για γλυκάκι:Ρ:Ρ Φοβερά και ο συνδιασμός πορτοκάλι και σοκολάτα σκοτώνει!!!Φιλιά Αστεράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απίστευτο...
    έτσι μου ρχεται να φτιάξω κέικ και να το κρύψω για να περισέψει...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα θα δεις, έρχομαι να ... κατασπαράξω 2-3-4!
    Τέλεια Αστεράκι!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα θα δεις, έρχομαι να ...κατασπαράξω 2-3-4!
    Τέλεια Αστεράκι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααααααα...μα εσύ παιδί μου δεν παιζεσαι!!!!!τι έκανες πάλι..ε;;;πολύ ωραία ιδέα!! για όσους δεν τους αρέσουν τα κέικ!...βλέπε δικός μου...θα του τα κάνω και δεν θα του πώ τι έχει μέσα...να δούμε αν καταλάβει χι..χι.. όσο για μένα θα τα τσακίσω.κι ας πάει και το παλιάμπελο...φιλάκια Αστεράτη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ειχα κανα δυο τωρα που πινω το καφεδακι μου, καλα θα ητανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από εμφάνιση....δεν έχω λόγια, φαντάζομαι από γεύση....σκέτη αμαρτία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι θησαυρός!!!!
    Πρώτον γιατί πάντα μου μένει κέικ γιατί το τρώνε μόνο όταν βγαίνει από το φούρνο.
    Δεύτερον γιατί γίνονται γρήγορα με υλικά που πάντα έχω στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι είναι;;;; Σκέτη κόλαση και καταστροφή, αυτό είναι!
    Καταπλκτική ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια, θέλω και εγώ, ζηλεύω.... Τέλειος ο συνδυασμός σοκολάτα και πορτοκαλιού.!!!

    Φιλάια,
    Ανθή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ωραίο κέρασμα είναι αυτό! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτή την εκδοχή με το κέικ και την μαρμελαδίτσα δεν την είδα πουθενά!!!Μπράβο Αστέρι μου.Και εύκολη και δεν πετάμε τίποτα!!!Το λικεράκι όμως που και πότε το βάζουμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερή ιδέα, Αστέρι μου!!! Ο συνδυασμός πορτοκαλιού-κουβερτούρας είναι άπαιχτος! Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε και θα σου στείλω και φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπραβο σου,Μαρακι τελεια ειναι!!!
    Καλη σου μερα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πρώτη μέρα σήμερα,ανακάλυψα τη σελίδα σου αστεράκι και πραγματικά ενθουσιάστηκα.Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που παρουσιάζεις τις δημιουργίες σου και όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα με συνεπήραν...δεν ξέρω τι να πρωτοφτιάξω!!Συγχαρητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αστεράτα σχόλια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails